Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu lub spotkaniu z ewentualnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy na ogół zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne i przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie delegowanie pracowników konferencja. Jeśli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.